RSS
sobota, 31 maja 2008
...
I tak mnie krew zalewa bo na tym cholernym blogu nie mozna robic odstepow wiec wszystko leci jak siury...ciurkiem! Siedzac przed monitorem w sobote o 10 rano zdalam sobie sprawde jaki marny los wiode. A to na nasza-klase, a to na forum.maluchy i tak se smigam pol dnia, nic nie robiac. Cholerna noga! Czy moglam skrecic ja w mniej odpowiednim momencie? Nieeee! musialam to zrobic teraz! Oczywiscie mam zwolnienie z pracy bo i nijak tam nie pokustykam ani nijak nie przycisne sprzegla w samochodzie wiec jakos tez problem z dojadem sie wylania. No ale doprawdy! Siedzenie w domu do fajnosci nie nalezy i juz! A Zorro pracuje dzis jakies smieszne dodatkowe godziny :/ By mnie chociaz na plaze wywiozl, umiesciil na kocu i niech se pracuje. Moje wewnetrzne dziecie okazalo sie dziewczynka. Jakos zawsze wyobrazalam sobie faceta i nie bym byla zawiedziona, tylko przyzwyczaic sie trzeba. Cora ma zadziwiajaco dluuugi nos. Maly slodki Pinokio :) Poza tym nic nie slychac. Od conajmniej 2 tyg. moje wewnetrzne dziecie je li i jedynie mlode ziemniaki z koperkiem i kefir. Czeresnie i truskawki musza byc codziennie. Miesa niet! Pomidory tez wcina. Cale i w duzych ilosciach! Przyznam ze meczace na dluzsza mete. Zasanawiam sie kiedy przyjdzie ziemniaczany kryzyz bo truskawkowy byl przez kilka dni. Mama...jezu jak to brzmi. No kocham to moje dlugonose ale zupelnie niewiem jak mam se nia zajmowac. Przeraza mnie porod, przeraza mnie ze ja skrzywdze przez moje maslane lapy. Mowia ze jak juz wydusze z siebie bobasa to bede wiedziala. aLe jak? PYK, czary mary i wszystko na temat opieki nad noworodkiem wiem? Ide sie walnac do ogrodka i poczytac gazety dla zaciazonych :)
11:03, pokawalku
Link Dodaj komentarz »
sobota, 12 stycznia 2008
...
Moglabym wypisac wszystkie postanowienia noworoczne, tylko nie chce. Potem mi bedzie lyso ze w nich nie wytrwalam:) Jedyne co moge sobie obiecac bo inaczej bedzie krucho to to ze w ZASADZIE powinnam ograniczyc wydawanie pieniedzy. BARDZO POWINNAM! Drogie wieczne pioro nie bylo mi potrzebne do egzystencji. Czapka zakupiona w najdrozym centrum handlowym w Kopenhadze z powodzeniem moglaby byc zastapiona przez 10 innych czapek niegorszej jakosci. Tudziez torebka. NIE MUSZE miec w lazience produktow TYLKO I WYLACZNIE The body shop..Tutaj..koszmarnie drogich. I ta ekologiczna zywnosc.. O nowych okularach ktorych nie potrzebowalam a zakupilam li i jedynie dla oprawek(2 PARY ROZNYCH A CO!) nawet mi sie pisac nie chce.. O obiadach w restauracjach spowodowanych li i jenynie moim lenistwem..tez nie.. Najlepsze jest to ze niestety nie zarabiam tyle by pozwolic sobie na takie zycie... I pomyslec ze gdyby mnie Zorro czasem do pionu nie sprowadzil..byloby baaardzo zle. Ot przyklad: JA:- OOOO SHOGUN na dvd. KUPIE! ZORRO: YHYYYY.... JA: No co? Fajny serial. ZORRO: Hmm..Ile ci zostalo pieniedzy na koncie? JA: No wlasnie starczy na SHOGUNA, a za tydzien wyplata. ZORRO: A masz za co zatankowac samochod by dojechac do pracy? Ja: No doooobra. Przekonales mnie. Jestem koszmarna...
11:58, pokawalku
Link Komentarze (1) »
czwartek, 06 grudnia 2007
48 godzin w skrocie...
OK. W nieodleglym miescie znaleziono cialo mezczyzny...bez glowy Idac na zakupy natknelismy sie na biuro pogrzebowe wynoszace zwloki z bloku obok. Byla tez masa policji i nie byl to zgon z przyczyn naturalnych. W innym pobliskim miescie znaleziono zwloki mezczyzny..nadpalone W nocy mlody facet dostal 2 strzaly w glowe...2 kurewskie ulice dalej..na moim osiedlu! Najlepsze jest to ze Zorro WLASNIE w tym samym czasie wracal z pracy! 2 ULICE DALEJ...!!!! KURWA GDZIE JA MIESZKAM? to 48 godzin...tak w skrocie...
21:24, pokawalku
Link Komentarze (2) »
wtorek, 28 sierpnia 2007
Ha! Przynajmniej mam satysfakcje ze LEJDIS.BLOG.PL czytalam OD SAMEGO POCZATKU!! A teraz tylko sobie poczekam na film:)
22:23, pokawalku
Link Komentarze (1) »
środa, 13 czerwca 2007
Dzis zajmowalam sei marnowaniem czasu. NIC nierobienie jest super tyle ze moje sumienie jakos cierpi. Po poludniu ruszylam sie z domu i oddalam niedawno zakupiona sukienke. Ze zwroconymi pieniedzmi i powaznym postanowieniem oszczedzania...wydalam je na inna suknie, drozsza :( Poza tym dzis skosilam trawe(pierwszy raz w zyciu wiec bylo ostro, haha), posikalam sobie na owu test, przejrzalam sie sto razy w lustrze podziwiajac moja nowa pomaranczowa kreacje oraz chyba ze sto razy posluchalam JAY-Z feat Rihanna UMBRELLA :) Jak to dobrze ze jutro do pracy :)
20:02, pokawalku
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 11 czerwca 2007
Tak sobie wydumalam ze moj ex (kretyn, len, mitomaniak itd)chyba sobie do serca wzial slowa z piosenki Wilkow i postanowil przeleciec kazda imienniczke: Wszystko moglbym Izie dac... Tak jak Oli ale one nie chcialy brac. Malgorzata jeden grzech, az oniesmielala mnie a Monika- byla ok! Niechronologicznie tylko:)
11:28, pokawalku
Link Komentarze (1) »
wtorek, 24 kwietnia 2007
Czemu zawsze jak widze NELLY FURTADO to mam nagla ochote na odchudzanie? Juz, od zaraz!
20:53, pokawalku
Link Komentarze (1) »
sobota, 21 kwietnia 2007
http://youtube.com/watch?v=HHR491s3iSw Haha! To wygra Eurowizje! Nie ma bata:)
19:20, pokawalku
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 17 kwietnia 2007
Moja mlodsza siostra wychodzi za maz w przyszle wakacje wiec wyglada na to ze bede tanczyc boso na jej weselu...Buuuu http://youtube.com/watch?v=qBGD2H1B14Q&mode=related&search= A to CHCE na moim weselichu! ;)
20:13, pokawalku
Link Komentarze (3) »
czwartek, 12 kwietnia 2007
DZIESIEJSZY DZIEN ZAOWOCOWAL: NAMBER LAN: Przejechalam bazanta i jestem z siebie bardzo dumna! :) NAMBER TU: Chwasty wcale a wcale nie chca WYJSC mi z trawnika, ktorego jeszcze nie ma ale bedzie w przyszlosci(sprawdzic czy nie ksiadz!);) NAMBER NAJWAZNIEJSZY: Po odbyciu fascynujacaej konwersacji z plcia przeciwna poznalam gorzka prawde ZE NIESTETY I SZKODA ALE NO NIE MAM WYTRYSKU! :/ PRAGNE ROWNIEZ POWIADOMIC ZE BLOG OW PIEPRZY MI SIE NIESAMOWICIE I DLATEGO NIE MAM PRZERWY MIEDZY WIERSZAMI. WIEC CIURKIEM LECI. UGH:/
18:47, pokawalku
Link Komentarze (3) »
 
1 , 2 , 3 , 4